1.05.2010

niedziela, 2 maja

Panie, dzisiaj minimum słów, maksimum miłości do i dla Ciebie. To moje ukochane słowa z całego WIELKIEGO Pisma:
Daję wam przykazanie nowe, abyście się wzajemnie miłowali tak, jak Ja was umiłowałem; żebyście i wy tak się miłowali wzajemnie. Po tym wszyscy poznają, żeście uczniami moimi, jeśli będziecie się wzajemnie miłowali.
Przyjmuję, wyznaję, proszę Innych o bycie obok mnie. Wiem, że Ty JESTEŚ!!!!!! Dziękuję.


J 13, 31-33a. 34-35

Słowa Ewangelii według św. Jana. Po wyjściu Judasza z wieczernika Jezus powiedział: "Syn Człowieczy został teraz uwielbiony, a w Nim został Bóg uwielbiony. Jeżeli Bóg został w Nim uwielbiony, to Bóg uwielbi Go także w sobie samym, i zaraz Go uwielbi.
Dzieci, jeszcze krótko jestem z wami. Będziecie Mnie szukać, ale jak to Żydom powiedziałem, tak i teraz wam mówię, dokąd Ja idę, wy pójść nie możecie. 
Daję wam przykazanie nowe, abyście się wzajemnie miłowali tak, jak Ja was umiłowałem; żebyście i wy tak się miłowali wzajemnie. Po tym wszyscy poznają, żeście uczniami moimi, jeśli będziecie się wzajemnie miłowali". 

2 komentarze:

  1. w sumie to jedno przykazanie by wystarczyło :-)

    zdjęcie bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem. Jesteś. Jesteśmy.
    Jest On WSZECHMOGĄCY :)

    OdpowiedzUsuń