2.05.2010

poniedziałek, 3 maja

Matka Twoja Matką moją.
Gdy umierałeś na krzyżu nie zapomniałeś o Matce. Nie zapomniałeś o nas, o mnie. Dałeś nas, mnie w opiekę Matki Bożej. To do Niej codziennie się modlę, to Jej oddaję swoje troski i dzielę się radościami. Wiem, że słowa skierowane do Niej trafią do Ciebie. Liczę na wysłuchanie, na zrozumienie, na utulenie.
Matko Boża, Królowo oddaję Ci hołd, także dzisiaj w dniu Twojego ludzkiego, polskiego święta.
TY trafiasz do Stwórcy, Syna i Ducha Świętego. Każde okno otwierasz, każdą myśl ogarniasz i dotykasz. Jestem wszędzie, także w mojej matce. To dzięki Tobie zrozumiałem, że trzeba, że można, że powinienem ją mocno kochać i dbać o nią. Dziękuję.


J 19, 25-27

Obok krzyża Jezusa stały: Matka Jego i siostra Matki Jego, Maria, żona Kleofasa, i Maria Magdalena. Kiedy więc Jezus ujrzał Matkę i stojącego obok Niej ucznia, którego miłował, rzekł do Matki: "Niewiasto, oto syn Twój". Następnie rzekł do ucznia: "Oto Matka twoja". I od tej godziny uczeń wziął Ją do siebie.

1 komentarz:

  1. Nieskończony Bóg też potrzebował Matki ...
    ... i dał Ją człowiekowi...
    ... i JEST Królową.

    OdpowiedzUsuń