14.05.2010

sobota, 15 maja

Proszę w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego.
Proszę o:
Nadzieję,
Wiarę,
Miłość,
Spokój,
Natchnienie,
Wierność,
Bliskość,
Odpowiedzialność,
Zrozumienie,
Zdrowy Rozsądek.
Pomóż mi być. Razem. Obok.
Proszę Panie w Niebiosach.


J 16, 23b-28

Jezus powiedział do swoich uczniów: "Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam: O cokolwiek byście prosili Ojca, da wam w imię moje. Do tej pory o nic nie prosiliście w imię moje: Proście, a otrzymacie, aby radość wasza była pełna.
Mówiłem wam o tych sprawach w przypowieściach. Nadchodzi godzina, kiedy już nie będę wam mówił w przypowieściach, ale całkiem otwarcie oznajmię wam o Ojcu. W owym dniu będziecie prosić w imię moje, i nie mówię, że Ja będę musiał prosić Ojca za wami. Albowiem Ojciec sam was miłuje, bo wyście Mnie umiłowali i uwierzyli, że wyszedłem od Boga. Wyszedłem od Ojca i przyszedłem na świat; znowu opuszczam świat i idę do Ojca".

3 komentarze:

  1. ..ten wpis przypomina mi słowa, które słyszałam kiedyś...przy okazji święcenia Krzyża w 'zaprzyjaźnionym' kościele...'chcecie otrzymywać - dlaczego więc nie prosicie? ..Mało proszę, boję się, że nie zasługuję..Może za mało daję..."Proście, a będzie Wam dane" - doświadczyłam tego w życiu..było to bałwochwalstwo..prosiłam - zostało mi dane - ale nie było dla mnie dobre - pan Bóg mnie ochronił..boję się, że proszę o coś co będzie dla mnie złe..Jemu pozostawiam wybór :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę .... "Boże, daj mi odwagę, abym umiała zmienić to, co zmienić można, rozwagę, abym potrafiła pogodzić się z tym, czego zmienić nie można, i roztropność, abym umiała rozróżnić jedno od drugiego. "

    OdpowiedzUsuń