22.05.2010

Zesłanie Ducha Świętego

Zesłałaś na nas – na mnie Ducha Świętego, to on napełnia mnie, gdy triumfuję w wierzę, to on nawiedza mnie, gdy gubię drogę.
Pokój nam dajesz. Pokój Ducha. Czasami tak trudno o ten stan, ale wtedy należy nie roztrząsać wszystkich przewin i porażek, wtedy trzeba się zwrócić ku Tobie.
Byłeś na Ziemi, bo tak chciał Twój Ojciec. Jezu, oddałeś za nas życie i po czterdziestu dniach wstąpiłeś do Nieba. Ale nie jesteśmy samotni i smutni, nie rozpaczamy. Duch Święty jest z nami i prowadzi mnie, nas do życia wiecznego.


               
                J 20, 19-23
               
Wieczorem w dniu zmartwychwstania, tam gdzie przebywali uczniowie, drzwi były zamknięte z obawy przed Żydami. Przyszedł Jezus, stanął pośrodku i rzekł do nich: "Pokój wam!" A to powiedziawszy, pokazał im ręce i bok. Uradowali się zatem uczniowie ujrzawszy Pana. A Jezus znowu rzekł do nich: "Pokój wam! Jak Ojciec Mnie posłał, tak i Ja was posyłam". Po tych słowach tchnął na nich i powiedział im: "Weźmijcie Ducha Świętego. Którym odpuścicie grzechy, są im odpuszczone, a którym zatrzymacie, są im zatrzymane".

1 komentarz:

  1. ,,Przybądź, Duchu Święty, Spuść z niebiosów wzięty Światła Twego strumień ...."
    Przybądź Duchu Święty, napełnij nasze serca miłością , jednością i pokojem.
    ,,... Ulecz serca ranę! Nagnij co jest harde, Rozgrzej serca twarde, Prowadź zabłąkane ..."

    OdpowiedzUsuń