9.05.2010

poniedziałek. 10 maja


Jezu, Twój Duch PRAWDY jest wspaniały, jestem zachwycony, że Cię rozpoznałem, poznałem. Że Cię wyznaję.
Boże, powiem bez ogródek, gdy mi się COŚ udaje, gdy coś mi wychodzi krzyczę z radości (wiem, że słyszysz!): Dziękuję Ci Jezu!!! Jesteś WIELKI. Tak było i dzisiaj. Boże, nie mogę czasami uwierzyć jak bardzo mnie kochasz i jako wiele Ci zawdzięczam. Dziękuję. Jesteś ponad WSZYSTKO I PONAD WSZYSTKICH. Dla Ciebie warto żyć.
Jestem Twoim sługą, który nie wie jak Ci podziękować!!! Jestem, będę, kiedyś się tylko zgubiłem (zagubiłem).



J 15, 26 - 16, 4a

Jezus powiedział do swoich uczniów: "Gdy przyjdzie Pocieszyciel, którego Ja wam poślę od Ojca, Duch Prawdy, który od Ojca pochodzi, On będzie świadczył o Mnie. Ale wy też świadczycie, bo jesteście ze Mną od początku. To wam powiedziałem, abyście się nie załamali w wierze. Wyłączą was z synagogi. Owszem, nadchodzi godzina, w której każdy, kto was zabije, będzie sądził, że oddaje cześć Bogu. Będą tak czynić, bo nie poznali ani Ojca, ani Mnie. Ale powiedziałem wam o tych rzeczach, abyście gdy nadejdzie ich godzina, pamiętali o nich, że Ja wam to powiedziałem".

1 komentarz:

  1. Piękny kwiat... płatki jak płomienie, prawdziwa ekspresja Ducha ... :)

    OdpowiedzUsuń