11.05.2010

środa. 12 maja

Cała prawda? Czymże Ona jest, jak ją pojąć, ogarnąć, zrozumieć?
Duchu Święty, obecny we mnie, obok, przy, za i przed przybliż mnie do Pana. Całą swoją energię biorę z wiary, bo wiem, że wszystkie inne wybory są tylko substytutami życia. Są udawaniem, zbędnym teatrem.
W wierzę odnajduję ukojenie i spokój. W wierzę moja nadzieja. Objawiłeś mi tyle prawd o mnie samym, o innych, a przede wszystkim o Tobie. Pragnę całej, doskonałej, jedynie PRAWDY.



J 16, 12-15

Jezus powiedział do swoich uczniów: "Jeszcze wiele mam wam do powiedzenia, ale teraz jeszcze znieść nie możecie. Gdy zaś przyjdzie On, Duch Prawdy, doprowadzi was do całej prawdy. Bo nie będzie mówił od siebie, ale powie wszystko, cokolwiek słyszy, i oznajmi wam rzeczy przyszłe. On Mnie otoczy chwałą, ponieważ z mojego weźmie i wam objawi. Wszystko, co ma Ojciec, jest moje. Dlatego powiedziałem, że z mojego bierze i wam objawi".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz