13.06.2010

poniedziałek, 14 czerwca


Wiele osób nadstawiało mi drugi policzek. Wielu ufało, że się opamiętam. Gdy zostawili mnie zupełnie – wtedy się odnalazłem. Odnalazłem Pana.
Najpierw był drugi policzek, a potem tylko oko za oko, ząb za ząb. Dostawałem razy, na które zasłużyłem. Wróciło do mnie, to co zasiałem. A potem, gdy zostałem sam zacząłem ufać Tobie. I nagle pojawili się ludzie, o których zapomniałem, o których nie pamiętałem. Wiem, że Ty ich do mnie posłałeś. I idę za nimi krok w krok i nie odwracam się. Daje i dostaje.
Dziękuję Jezu. Tobie ufam. Jestem silny Tobą, zakorzeniony w wierze i nadziei w miłość.  


Mt 5, 38-42

Jezus powiedział do swoich uczniów: "Słyszeliście, że powiedziano: «Oko za oko i ząb za ząb». A Ja wam powiadam: Nie stawiajcie oporu złemu. Lecz jeśli cię kto uderzy w prawy policzek, nadstaw mu i drugi. Temu, kto chce prawować się z tobą i wziąć twoją szatę, odstąp i płaszcz. Zmusza cię kto, żeby iść z nim tysiąc kroków, idź dwa tysiące. Daj temu, kto cię prosi, i nie odwracaj się od tego, kto chce pożyczyć od ciebie".

2 komentarze:

  1. Nadstawić drugi policzek ?
    Oddać to , co potrzebne ?
    Pójść tam, gdzie się nie chce ?
    Oswoić smutek i cierpienie ?
    .....Trudne ? ... czy za trudne ?

    ,, ani oko nie widziało, ani ucho nie słyszało,
    ani serce człowieka nie zdołało pojąć,
    jak wielkie rzeczy przygotował Bóg tym,
    którzy Go miłują " Św. Paweł 1Kor 2,9

    OdpowiedzUsuń