13.07.2011

środa, 13 lipca

Chciałbym być prostaczkiem. To nie jest poza. Bo za tym słowem nie kryje się obelga, lecz tajemnica. Że Bóg nie jest dla majętnych, mądrych, pięknych. Jest dla każdego. Ale nie każdy to ZAUWAŻA.
Tak często jestem ślepy, choć odzyskuję wzrok. Tak często głuchy, a jednak słyszę Twoje wołanie.
Jestem, bo TY JESTEŚ.
Dla mnie umarłeś, dla mnie zmartwychwstałeś, dla mnie ŻYJESZ.


Mt 11, 25-27

W owym czasie Jezus przemówił tymi słowami: "Wysławiam Cię, Ojcze, Panie nieba i ziemi, że zakryłeś te rzeczy przed mądrymi i roztropnymi, a objawiłeś je prostaczkom. Tak, Ojcze, gdyż takie było Twoje upodobanie.
Wszystko przekazał Mi Ojciec mój. Nikt też nie zna Syna, tylko Ojciec, ani Ojca nikt nie zna, tylko Syn i ten, komu Syn zechce objawić".

1 komentarz:

  1. Dziękuję Ci że miałeś ręce nogi ciało
    że przyjaźniłeś się z grzeszną Magdaleną
    że wyrzuciłeś na zbitą głowę kupców
    ze świątyni
    że nie byłeś obojętną liczbą doskonałą

    (Dziękuję - ks Jan Twardowski)

    OdpowiedzUsuń