10.08.2011

środa, 10 sierpnia

Upaść, by wstać. By iść.

Można mieć wszystko żeby odejść
czas młodość wiarę własne siły
świętej pamięci dom rodzinny
skrzynkę dla szpaków i sikorek
miłość wiadomość nieomylną
że nawet Pan Bóg niepotrzebny
potem już tylko sama ufność
trzeba nie mieć nic
żeby wrócić

(Żeby wrócić, ks. Jan Twardowski)


J 12, 24-26

Jezus powiedział do swoich uczniów: "Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Jeżeli ziarno pszenicy wpadłszy w ziemię nie obumrze, zostanie tylko samo, ale jeżeli obumrze, przynosi plon obfity. Ten, kto kocha swoje życie, traci je, a kto nienawidzi swego życia na tym świecie, zachowa je na życie wieczne. A kto by chciał mi służyć, niech idzie za Mną, a gdzie Ja jestem, tam będzie i mój sługa. A jeśli kto Mi służy, uczci go mój Ojciec".

1 komentarz:

  1. pięknie pochylone, obmyte deszczem , ciężkie dojrzałością ... czekają żniwiarza
    ziarno rodzi ziarna
    wszystko w swoim czasie
    ................................................

    DZIĘKUJĘ

    Dziękuję niebu że nauczono mnie wiązać snopki
    łuskać groch obierać ziemniaki
    dziękuję ziemi że dano mi prać pieluchy
    przewijać dzieci czytać po łacinie
    i pisać wiersze
    wszystko jak Bóg przykazał w swoim czasie

    Anna Kamieńska

    OdpowiedzUsuń