24.08.2010

wtorek, 24 sierpnia

A we mnie jest podstęp, jestem cały złożony z manipulacji.
Manipulacji innych i własnych przestępstw. Manipuluję słowem, czynem, myślami. Nie potrafię już ułożyć prostego planu. Planu na życie, w którym nie dostrzegałbym podstępu. Tracę zaufanie do najbliższych, straciłem sam do siebie. Ufam tylko Jezusowi, ale nie traktuję Go dobrze, bo źle postępuję głównie ze samym sobą.
Nie dbam o ciało, nie dbam o umysł. Żyję z przyzwyczajenia, bez konkretnego celu, a i droga, którą zmierzam zaczyna mnie nużyć, a maska, która przywdziałem – uwierać.
Nie jestem sobą, jestem nikim. Rzucam jeszcze cień. Ale to nie moja zasługa, lecz słońca, które nadal świeci. A ja gasnę w podstępie życia.



J 1, 45-51

Filip spotkał Natanaela i powiedział do niego: "Znaleźliśmy Tego, o którym pisał Mojżesz w Prawie i Prorocy, Jezusa, syna Józefa, z Nazaretu". Rzekł do niego Natanael: "Czyż może być co dobrego z Nazaretu?" Odpowiedział mu Filip: "Chodź i zobacz".
Jezus ujrzał, jak Natanael zbliżał się do Niego, i powiedział o nim: "Patrz, to prawdziwy Izraelita, w którym nie ma podstępu". Powiedział do Niego Natanael: "Skąd mnie znasz?" Odrzekł mu Jezus: "Widziałem cię, zanim cię zawołał Filip, gdy byłeś pod drzewem figowym". 
Odpowiedział Mu Natanael: "Rabbi, Ty jesteś Synem Bożym, Ty jesteś królem Izraela!" Odparł mu Jezus: "Czy dlatego wierzysz, że powiedziałem ci: "Widziałem cię pod drzewem figowym"? Zobaczysz jeszcze więcej niż to". 
Potem powiedział do niego: "Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Ujrzycie niebiosa otwarte i aniołów Bożych wstępujących i zstępujących na Syna Człowieczego". 

2 komentarze:

  1. Może jednak odezwij się mnie,co?

    OdpowiedzUsuń
  2. ŻYJESZ. Twój cień jest wyraźny. Zawdzięcza życie Tobie i światłu i będzie przy Tobie do końca, jak Anioł Stróż, tylko ....
    NIE STÓJ W CIEMNOŚCI !
    JEST CIEŃ. JESTEŚ TY. JEST ŚWIATŁO.
    Jestem pewna, ze dasz sobie radę, że przejdziesz przez wąska bramę...

    http://blogs.radiopodlasie.pl/bp/?p=1001#comment-15468

    OdpowiedzUsuń