7.11.2011

poniedziałek, 7 listopada


Panie, zawsze będziesz obok mnie.
Po blisko dwóch latach czytania codziennie Ewangelii i nieporadnym Jej tłumaczeniu (sobie), postanowiłem zawiesić pisania bloga. Może na zawsze, a może tylko na jakiś czas.
Każdego dnia miałem czas, by zajrzeć do Pisma. Często, za często Go nie rozumiałem. Prowadziłem tego bloga dla siebie. Wiem, że to egoistycznie, ale tylko dla siebie. I to co robię teraz też jest moim wyborem. 
Tak będzie uczciwie.  
Nie będę kolejny raz płakał na swoim losem, ale wiem jedno: nie mam żadnego prawa pouczać innych (a robiłem to), ale mam prawo walczyć o swoje życie (a robię to kulawo). 
 
Wielu braci mi nie przebaczyło, ja wybaczam wszystkim i proszę Was o modlitwę w moich zmaganiach. Może jeszcze sto razy upadnę, ale wiem, że zawsze obok mnie jest Jezus, więc się podniosę.
Nie zawsze Go rozumiem, ale czy On rozumie mnie?


Łk 17, 1-6

Jezus powiedział do swoich uczniów: "Niepodobna, żeby nie przyszły zgorszenia; lecz biada temu, przez którego przychodzą. Byłoby lepiej dla niego, gdyby kamień młyński zawieszono mu na szyi i wrzucono go w morze, niż żeby miał być powodem grzechu jednego z tych małych.
Uważajcie na siebie. Jeśli brat twój zawini, upomnij go; jeśli żałuje, przebacz mu. I jeśliby siedem razy na dzień zawinił przeciw tobie i siedem razy zwróciłby się do ciebie, mówiąc: «Żałuję tego», przebacz mu".
Apostołowie prosili Pana: "Przymnóż nam wiary". Pan rzekł: "Gdybyście mieli wiarę jak ziarnko gorczycy, powiedzielibyście tej morwie: «Wyrwij się z korzeniem i przesadź się w morze», a byłaby wam posłuszna".

13 komentarzy:

  1. Miałam nadzieje ,że zmienisz zdanie . Tak wiele mi dawałeś . " Upaść tzn. powstawać "-powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wszystko morzna rozumieć,aletrzeba wieżyc

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego odchodzisz?
    Dlaczego właśnie teraz, kiedy Cie znalazłam???
    Ja nie chcę, ja się nie zgadzam!

    (wiem, że i tak odejdziesz, Twój wybór uszanować muszę, ale będzie mi brakowało, bardzo)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech cię Pan błogosławi i strzeże. Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad tobą, niech cię obdarzy swą łaską. Niech zwróci ku tobie oblicze swoje i niech cię obdarzy pokojem.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj nie zesrajcie się ze swoim "chrześcijaństwem"

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze się kiedyś rozsmucę,

    Jeszcze do Ciebie powrócę,

    Chrystusie...

    Jeszcze tak strasznie zapłaczę,

    Jeszcze przez łzy Ciebie zobaczę,

    Chrystusie...

    I taką wielką żałobą

    Będę się żalił przed Tobą,

    Chrystusie...

    Że duch mój przed Tobą uklęknie

    I wtedy serce mi pęknie,

    Chrystusie...

    Julian Tuwin

    OdpowiedzUsuń
  7. Może zamiast czytać Ewangelię lepiej ją praktykować; czy znasz kogoś kto praktykował ją?

    OdpowiedzUsuń
  8. Możesz liczyć na moją modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Za siebie módl się do Boga, tak jest uczciwie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tak naprawdę wierzę tylko w siebie... wiara w samego siebie daje mi siłę

    ropsonofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  11. Pokój Tobie!

    Lech Lecha powiedział bóg w Biblii do ojca, który miał złożyć ofiarę całopalną z syna; Lech Lecha czyli idź dla siebie (czyń dla siebie) bo tylko wówczas możesz uczynić coś pożytecznego dla innych gdy będziesz to czynił jednocześnie dla siebie gdyż daremny będzie twój trud jeśli świat cały pozyskasz a własne życie stracisz.

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Człowiek jest jak gąbka czym nasiąknie to z siebie wyciśnie.

    OdpowiedzUsuń